Followers

Saturday 4 May 2013

A day with Mummy & sister

                                                            asalamualaikum yaww.

Hoorayyyyy *lompat bintang. Why am I acting insanely? Hoi, suka hati aku lah. Im home yaww. Hidup ibarat di syurgaaaa. Hahah. Well, basically Im so damn happy lah woi. Hahah, cant you tell?

Okay, sebab aku rasa bosan maka aku ajak Ibu jalan jalan kat JJ. Nak shopping lah kan sebab sekarang Aeon ade buat sale for Mother's sale. Pergh gila, sampai 70% bak hang. Forest, Voir, Tom's Girl pun sale hangat-hangat sehangatnya. Rugi kot tak pergi.

The actual plan was to go ngan Ibu je but then ade seorang lagi anak dara nak ikut, so obviously, my little sister, Anis pun join. Well, kitaorang pergi ke JJ depan Melaka Mall since dah lama sangat tak menapak ke sana. Haish, lama jugak aku tinggalkan Melaka. Haha, bajet perantau habis. =='

Lepas shopping, we all went to Old Town White Coffee for lunch. Harini mood aku baik, so aku belanja Ibu and Anis. Okay lah , kenyang gila bak hang. Kembung perut ni tak habis lagi pabila post ini ditulis. Hahah.




Me and sister


Again. LOL


Kaki pose


Proven



Haha


This is Mummy and Anis tengah pilih menu




Still deciding



Sibuk pulak membaca  Ana Muslim 




Mummy & Anis



My loves



Mummy and me !


I love my Mum


Captured



Gila camera


Mummy tertangkap 


Anis juga tertangkap


Hahah


Giyomi~



Okay, aku lah kena bayar =='




*bye



No comments:

Post a Comment