Followers

Monday 20 June 2016

One paper down!

Hi. Assalamulaikum.

Sesungguhnya paper pagi telah berakhir. Fuh, God knows perasaan lega nauzubillah tu bila loceng berbunyi menandakan telah masuknya waktu..eh I mean of course lega satu paper dah settle. Esok satu lagi paper kemudian....raya. Hahah suka hati. Next week is the highlight of bulan puasa. Why? Because aku akan berposting paeds di Hospital Klang. Ah, rasa semalam aku cakap aku kureng sikit nak layan budak-budak. Eh

Debar pun ada, keringat peluhku mengalir mengenangkan apakah dugaan posting paeds nanti. Mati lah nak. Eh bukan anak awak ye, tapi saya. (emoticon sedih di sini). Aku kan heavy metal sikit so handling patients yang kecik-kecik sangat ni alahai kang pecah pulak demo. Fragile sangat je aku tengok. Hm. Pape lah nak.

Sedar tak sedar, dah nak masuk half Ramadhan dah. Sekejap gila. Aku pun dah nak masuk tahun 4. Tinggal Paeds and Medicine.....hahahah. Hanya mereka yang seangkatan sahaja yang memahami senyuman pahit berbau penderitaan. Whatever it is, Ella You Can Do This! Hm tapi bukan niatku nak meronta kesayuan di sini, tapi sebenarnya as gambar-gambar kat blog ni hilang aku rasa macam annoying. So, I will start posting pictures again! So takde lah bila orang datang lalu blog ni rasa macam "Eh, peninggalan sejarah gila blog ni" Hmm sebenarnya betul la tu. Ye, awak. Saya lama dah tinggalkan blog ni. Saya busy tau. :P

Lepas exam, insyaAllah aku akan cuba menulis balik. Hint: vacation. Hmm kenapa ni tetiba je. Hahah well sebab tetiba haritu bukak blog ni pastu rasa macam "eh rindunya blogging" "eh mengarutnye aku tulis dulu-dulu" dan sebagainya. :')

Sebagai deposit, aku sertakan sekali gambar sikit. Okay balik laut dulu.

Your cursed mermaid,
Ella




No comments:

Post a Comment